1 Mayıs 2009 Cuma

Flatcast Mixer Bazı Şarkıları Atlıyorsa ...

1. Şarkıları listeye koyduktan sonra aldığınız klasörden başka yere taşırsanız mixer şarkıyı bulamadığı için sıradaki parçaya geçer ...
2. Şarkıların mp3 olmasına dikkat edin...
3. Şarkıyı kopyalayıp masaüstüne alın ve masaüstünden mixere alın...
4. Şarkı isimlerinde Türkçe karakter varsa çalmayabilir...
5. Şarkının info bilgilerinde veya isminde reklam varsa çalmayabilir... info bilgilerini ve şarkı ismini değiştirmek için ;

• Şarkıyı winampta veya başka bir çalıcıda açın .
• Şarkı ismi üzerine gidip sağ tıklayın.
• Açılan menüden info’ya girin ve gelen pencereden isim değişip reklamları kaldırın

3 yorum:

  1. arkadslar flatcastta daha önce caldigim sarda calmiyor mikser sorun neden olabilir? lütfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  2. düzeltme: arkadaşlar daha önce flatcast'ta caldığım eserleride calmiyor mikser direk atliyor. yani mp3 olan sarkıları calmıyor sadece avi olanları calıyor. bu konuda bilgisi olan arkadaslar varsa lütfen yardimci olun.

    YanıtlaSil
  3. Ya ben windows 7 kullanıyorum bendede şarkıları atlıyor sadece mikorfon çalışıyor neden yukarıda dediğiniz her şeyi yaptım gene olmadı şarkının adını değiştirdim reklam olmayan şarkıları koydum ama genede olmadı bi yardımcı olursanız sevinirim lütfen acill yardımınıza ihtiyacım var bu arada bu benim radyoda ilk deneyimim pek anlamıyorum.

    YanıtlaSil

İzleyiciler